hihihi :D
hihihi :D
Haha, dom äger ju f*n :D skaparna är genier!
Det där var något uhm, annorlunda. Kan inte säga att det var speciellt roligt dock.
↗ till inläggetDet där var något uhm, annorlunda. Kan inte säga att det var speciellt roligt dock.
allting e så random så det blir kul xD
Roligt men rösterna gör en att man inte orkar titta på hela filmen
Lol! ;:
Den blir cool för att deras talk-botar låtar så falska :D
HAHA. Jag skrattar ihjäl mig.
"Arrestera mina öron, de fladdrar." lol. Orkade inte kolla mer efter det.
↗ till inläggetGarvade av att bara läsa citatet xD"Arrestera mina öron, de fladdrar." lol. Orkade inte kolla mer efter det.
- Jag har aldrig åkt buss med en munk
- Haha! Årets jävla Loser!
WTF
HAHA. ''rätt åt dig. jag är 170 år''. Hur ska man orka springa när man är så gammal. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
↗ till inläggetHåller med.Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.
↗ till inläggetVissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;)↗ till inläggetHåller med.Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.
gamla, tyckte dessa var kul förr iaf.
Gammal som faen..
..men ändå rolig :V
↗ till inläggetVissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;)
Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : |
OnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad?
↗ till inlägget↗ till inläggetVart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.
Håller med.
Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;)
Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : |
Meh. :(
↗ till inläggetTycker bara att rösterna gör allting roligare. :POnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad?
jo det e visst roligt, fast bara första gången :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in