Hoppa till innehåll

Behöver Någon Som Vill Göra En Seriös Hemsida Med Mig?


Gäst Member

Rekommendera inlägg

Gäst Member

Som rubriken lyder, behöver någon person här på sidan som vill göra en seriös hemsida med mig?

 

Onödiga inlägg anmäls, det anmäls direkt när jag ser ett onödigt inlägg.

 

Om någon är intresserad att göra en valfri hemsida med mig, så säger den personen det här, och sedan diskuterar vi det på MSN sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kallar det en seriös hemsida men ändå är ämnet valfritt ;) Jag skulle gärna samarbetat med någon som faktiskt vet vad de vill ha gjort. Skulle du presenterat en unik form av hemsida som faktiskt skulle kunna ha en chans, så skulle jag mer än gärna vart med och utvecklat idén.

 

Vad du har just nu är ingenting :) Det är som att fråga "Vill du leka med mig?". Jag föreslår att du tänker ut en idé och återkommer sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Du kallar det en seriös hemsida men ändå är ämnet valfritt ;) Jag skulle gärna samarbetat med någon som faktiskt vet vad de vill ha gjort. Skulle du presenterat en unik form av hemsida som faktiskt skulle kunna ha en chans, så skulle jag mer än gärna vart med och utvecklat idén.

 

Vad du har just nu är ingenting :) Det är som att fråga "Vill du leka med mig?". Jag föreslår att du tänker ut en idé och återkommer sen.

 

Något valfritt bara, vill att vi ska ha samma intressen. Och sedan får man börja jobba på själva hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kallar det en seriös hemsida men ändå är ämnet valfritt ;) Jag skulle gärna samarbetat med någon som faktiskt vet vad de vill ha gjort. Skulle du presenterat en unik form av hemsida som faktiskt skulle kunna ha en chans, så skulle jag mer än gärna vart med och utvecklat idén.

 

Vad du har just nu är ingenting :) Det är som att fråga "Vill du leka med mig?". Jag föreslår att du tänker ut en idé och återkommer sen.

 

Något valfritt bara, vill att vi ska ha samma intressen. Och sedan får man börja jobba på själva hemsidan.

 

Fel. Du går inte direkt in på hemsidan så vidare det inte är själva skapandet av den som projektet går ut på.

Vill du bara skapa en hemsida med någon (Av okänt syfte till mig) så får du förtydliga det, och kanske inte använda ord som "Seriös" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

wtf, det står att inlägget redan har anmälts för granskning. Och sen är det ingen "det här är anmält"... Så då måste nån mod ha kollat utan att låsa :S

 

 

(Gissar på att det är anmält för att du ville låsa)

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kallar det en seriös hemsida men ändå är ämnet valfritt ;) Jag skulle gärna samarbetat med någon som faktiskt vet vad de vill ha gjort. Skulle du presenterat en unik form av hemsida som faktiskt skulle kunna ha en chans, så skulle jag mer än gärna vart med och utvecklat idén.

 

Vad du har just nu är ingenting :) Det är som att fråga "Vill du leka med mig?". Jag föreslår att du tänker ut en idé och återkommer sen.

Smaken är som baken. Om någon kommit med en unik idé skulle jag snott den och publicerat reklam överallt inom en vecka.

 

Han vill helt enkelt inte avslöja vad han tänker göra! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wtf, det står att inlägget redan har anmälts för granskning. Och sen är det ingen "det här är anmält"... Så då måste nån mod ha kollat utan att låsa :S

 

 

(Gissar på att det är anmält för att du ville låsa)

Det va jag som kollade det. Jag förstår inte varför man inte låter tråden dö bara, mycket smidigare så enligt mig. Nu behöver det inte komma fler inlägg som handlar om detta, utan ta det i PM i så fall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...