D48 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 undrar om ngn kan rekomendera ett pogram som tar bort ett installerat spel helt från min dator. allt som har med spelet att göra. eller om man kan göra det på datorn utan ett sånt pogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Start > Kontrollpanelen > Ta bort/ändra program/Avinstallera ett program(Vista). Inte svårare än så..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag har också ett program som inte går att ta bort på vanligt vis, det heter typ Fresh Download :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Leta upp filen på hårddisken och ta bort allt som har med programmet att göra? Har inget bättre förslag, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Leta upp filen på hårddisken och ta bort allt som har med programmet att göra? Har inget bättre förslag, tyvärr. jag vill gäran kunna installera det sen också... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Leta upp filen på hårddisken och ta bort allt som har med programmet att göra? Har inget bättre förslag, tyvärr. jag vill gäran kunna installera det sen också... >_> Är det för att använda en trialversion flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.