💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='(

här är kartan

I wihrlisland (eller något sådant) ön uppe till höger av dem fyra öarna. där inne är lugia. ;) B)

Senast ändrad:

5 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

tack

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Men jag behöver hjälp med en sak till: Jag behöver hjälp med var man hittar rock smash kan nån hjälpa mig igen? =)

Nivå 0 · Nykomling

Men jag behöver hjälp med en sak till: Jag behöver hjälp med var man hittar rock smash kan nån hjälpa mig igen? =)

där pilen route 36 pekar. är den du frågar en kille som står ungefär där sudowuddo stog :D .
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

ok tack så hjätttttte mycket kan jag få din msn om du har?

Nivå 0 · Nykomling

[email protected]

6 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
(89chrnil @ 04/04-2004 22:02:49)

här är kartan

I wihrlisland (eller något sådant) ön uppe till höger av dem fyra öarna. där inne är lugia. ;) B)

Bra karta! :wacko:
Nivå 0 · Nykomling
(ZMASTER_92 @ 06/04-2004 07:45:30)
(89chrnil @ 04/04-2004 22:02:49)

här är kartan

Bra karta! :wacko:

Tycker du int den är bra :o Det var den bästa jag kunde hitta. :D
14 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

lugia var lätt att fånga klarade det efter 2 försök först använde jag fast gick inte sen hevyball då gick det

15 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

hevyball? vilket apricorn får man det av?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in