Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Skrivet 10 Januari 2009 Någon som har detta? Det är ett väldigt bra Skräckspel, man är Travis och får följa hans skräckäventyr i Silent Hill. Här diskuterar vi detta spel.
Gäst Glassgubben Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Jag har det nu och det är väll helt OK.
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 Jag har det nu och det är väll helt OK. Ok, vad handlar spelet om, så får jag verkligen se om du har det?
Gäst Glassgubben Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Skrivet 22 Januari 2009 zombies xD är inte så insatt i det (jag fick det med mitt ps2 som jag fick i julklapp)
Gäst 55_66 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Skrivet 23 Januari 2009 Någon som har detta? Det är ett väldigt bra Skräckspel, man är Travis och får följa hans skräckäventyr i Silent Hill. Här diskuterar vi detta spel. Det är ganska läskigt, det är en sån typisk japansk-skräck du vet. Spelet känns ofta övergivet och det ger en kuslig känsla. På första banan i sjukhuset sket jag nästan på mig.
Simple Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Skrivet 24 Januari 2009 Silent Hill: Origins är det sämsta av Silent Hill spelen till PS2, imo. Alldeles för mycket fokus på strider med monster. Silent Hill handlar om pyskisk terror rent ut sagt. Att döda monster är bara en liten del av det hela. Så Origins var en stor besvikelse.
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Silent Hill: Origins är det sämsta av Silent Hill spelen till PS2, imo. Alldeles för mycket fokus på strider med monster. Silent Hill handlar om pyskisk terror rent ut sagt. Att döda monster är bara en liten del av det hela. Så Origins var en stor besvikelse.
Gäst TheEagles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 Jag har det här spelet på Playstation 2 och Nintendo DS, väldigt bra spel tycker jag det är. :>
Organism Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 Jag har det här spelet på Playstation 2 och Nintendo DS, väldigt bra spel tycker jag det är. :> f*n va gutt att idioten member är borta. Njah jag tycker inte Silent Hill är kul..
Rekommendera inlägg