Hoppa till innehåll

Silent Hill: Origins?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Någon som har detta? Det är ett väldigt bra Skräckspel, man är Travis och får följa hans skräckäventyr i Silent Hill.

Här diskuterar vi detta spel.

Skrivet

Jag har det nu och det är väll helt OK.

Ok, vad handlar spelet om, så får jag verkligen se om du har det?

Gäst Glassgubben
Skrivet

zombies xD är inte så insatt i det (jag fick det med mitt ps2 som jag fick i julklapp)

Skrivet

Någon som har detta? Det är ett väldigt bra Skräckspel, man är Travis och får följa hans skräckäventyr i Silent Hill.

Här diskuterar vi detta spel.

Det är ganska läskigt, det är en sån typisk japansk-skräck du vet. Spelet känns ofta övergivet och det ger en kuslig känsla.

På första banan i sjukhuset sket jag nästan på mig.

Skrivet

Silent Hill: Origins är det sämsta av Silent Hill spelen till PS2, imo. Alldeles för mycket fokus på strider med monster.

Silent Hill handlar om pyskisk terror rent ut sagt. Att döda monster är bara en liten del av det hela. Så Origins var en stor besvikelse.

Gäst Darkshiver
Skrivet
Silent Hill: Origins är det sämsta av Silent Hill spelen till PS2, imo. Alldeles för mycket fokus på strider med monster.

Silent Hill handlar om pyskisk terror rent ut sagt. Att döda monster är bara en liten del av det hela. Så Origins var en stor besvikelse.

Gäst TheEagles
Skrivet

Jag har det här spelet på Playstation 2 och Nintendo DS, väldigt bra spel tycker jag det är. :>

• Skapa ny...