Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade.
Bandit Volym fyra.
Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade.
Bandit Volym fyra.
↗ till inläggetGör du den själv? "Den kommer kosta"Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Bandit Volym fyra.
Förstår inte riktigt :/
↗ till inlägget↗ till inläggetGör du den själv? "Den kommer kosta"Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Bandit Volym fyra.
Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad.
Om du är intresserad, så skicka ett PM till mig.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Bandit Volym fyra.
Gör du den själv? "Den kommer kosta"
Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad.
Vad är en banditskiva?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar.
Bandit Volym fyra.
Vad är en banditskiva?
Tror den kommer från bandit rock.
Bandit Volym fyra.
Vad är en banditskiva?
Tror den kommer från bandit rock.
Jaha, okej.
Ingen som vill köpa den?
Jo, jag köper den för -5 kr! :D
Jag tror dock att detta forum är till för Datorprylar, vill du sälja din "Bandit CD-skiva", gör det på Blocket eller nått. ;)
↗ till inläggetJo, jag köper den för -5 kr! :D
Jag tror dock att detta forum är till för Datorprylar, vill du sälja din "Bandit CD-skiva", gör det på Blocket eller nått. ;)
Väldigt onödigt att sälja det på Blocket, det kostar tjugo kronor att lämna ut en annons på Blocket. Och här på Fuska är det helt gratis.
↗ till inläggetIngen kommer köpa din banditskiva på fuska.se/forum, gå in på blocket/tradera eller liknande. Och nej det är inte "onödigt"↗ till inläggetJo, jag köper den för -5 kr! :D
Väldigt onödigt att sälja det på Blocket, det kostar tjugo kronor att lämna ut en annons på Blocket. Och här på Fuska är det helt gratis.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in