💬
Logga in
Fuska.se

Mewthree

37 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Vet någon hur man får Mewthree?

Bambi

mewthree finns inte n00b.... och absolut inte till pkmn silver

Trådstartare #3

Men vet någon hur man får Mew på PokéMon Röd?

Hur ser mewthree ut kan jag få se en bild?

Han finns int.... eller

Nej... Han finns inte... Vem som än kom på den iden var Korkad som F*N ;)

Mewthree finns inte. :P

LIksom jag sa det nyss!! <_<

7 Apr 2004

mewthree kanske e celebi? iaf kan man inte fånga den...

16 Apr 2004

Var lungna mewtree är på ingong:

1. Get a Golem at level 100.

2. Give him a Moon Stone.

3. Teach him these moves in order: Strength, Dig, Sesmic Toss, and Fissure. Top to bottem.

4. Go to the SS.Anne and go to where the truck is off to the left hand side. Use Stregth in front of it, it will fall into th water.

5. Then there will be steps over there walk into them, you will be telaported to the Silph. Co. pond, and in there you will find Pikablu level 0, Blastoise level 0, Mewthree level 0. When you catch it, use an escape rope and get out and there you have it.

Var lungna mewtree är på ingong:

1. Get a Golem at level 100.

2. Give him a Moon Stone.

3. Teach him these moves in order: Strength, Dig, Sesmic Toss, and Fissure. Top to bottem.

4. Go to the SS.Anne and go to where the truck is off to the left hand side. Use Stregth in front of it, it will fall into th water.

5. Then there will be steps over there walk into them, you will be telaported to the Silph. Co. pond, and in there you will find Pikablu level 0, Blastoise level 0, Mewthree level 0. When you catch it, use an escape rope and get out and there you have it.

hur ger man honnom en moon stone :huh: .

Jg kan testa detta och se om det funkar. om det gör det så säger jag till om inte så gör jag det iallafall :D

Senast ändrad:

var hittar man sesmic toss :blink:

förlåt för dubbelinlägg

Senast ändrad:

Eh....Det går inte....typ!! ;).... Man får Sesmic toss på vägen till bill!!!

Senast ändrad:

Eh....Det går inte....typ!! ;)

menar du att hitta sesmic toss :blink:

neee att hitta Mewthree.... Jag har redan provat!

neee att hitta Mewthree.... Jag har redan provat!

Har du. Men då är det helt onödigt att jag gör då B)

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/images55.jpg

Detta är Mewthree

d går inte att flytta trucken, det går aldrig...

De där fusket är bara skit, nån knas som hittat på d.

Men vill man ha mew o celebi, måste man antingen skicka in sitt spel till en särskild adress, och efter ett par dagar får man tillbaka spelet och ett certifikat där det står att man har den äkta Mew/Celebi. Annars kan man söka på nätet om man inte vill skicka sitt spel, där står det om en apparat kallad GameShark.Det kommer några personer till nåt ställe i sverige, dom har redan varit här men kanske kommer igen, och så åker man bara dit och ger dom sitt spel. Dom stoppar in det i GameShark, och gör några saker och POFF! Nu har du Mew/Celebi och så får du ett certifikat där det står som ovan. Har aldrig gjort det... men det stog på pokemon.se, så d e sant :P

Så många mystiska grejer det finns i pkmn spelen.. :rolleyes:

Så många mystiska grejer det finns i pkmn spelen.. :rolleyes:

Menar du verkligen det :wacko: -_-
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.