Hoppa till innehåll

Problem Med Ett Uppdrag På Gta Iv


Darkdevil
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjoflöjt alla fuskare! Nu är det så att jag införskaffade mig ett exemplar av det underbara spelet GTA IV till min dator för inte allt för länge sedan. Och nu när jag börjar närma mig slutet av spelet så stötte jag på ett problem. Jag skulle göra ett uppdrag för Jimmy Pegorino som heter "Payback". Jag tar uppdraget och åker dit jag ska, och sedan börjar det att ladda och sedan ladda lite till för att återigen ladda lite till, och som på grädden på moset så laddar det ännu mera och ingenting händer. Efter en halvtimme så gav jag upp. Så nu skulle jag behöva lite hjälp. Så ifall någon har en idé om vad man kan göra så dela gärna med er.

 

/MVH Darkdevil

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wow. det där låter som ett anvarligt problem. jag har det bara på xbox. men har till datan. men det startar inte pga error.

finns en tråd. hmmm.... har du kollat din prestanda? eller ram? det kan vara installationen eller.... vänta lite....

har du installarat några mods? eller så är det för tungt för in dator!

Redigerat av ThemasteR32
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjoflöjt alla fuskare! Nu är det så att jag införskaffade mig ett exemplar av det underbara spelet GTA IV till min dator för inte allt för länge sedan. Och nu när jag börjar närma mig slutet av spelet så stötte jag på ett problem. Jag skulle göra ett uppdrag för Jimmy Pegorino som heter "Payback". Jag tar uppdraget och åker dit jag ska, och sedan börjar det att ladda och sedan ladda lite till för att återigen ladda lite till, och som på grädden på moset så laddar det ännu mera och ingenting händer. Efter en halvtimme så gav jag upp. Så nu skulle jag behöva lite hjälp. Så ifall någon har en idé om vad man kan göra så dela gärna med er.

 

/MVH Darkdevil

 

har för mig att IV till PC fungerar allmänt dåligt.

 

hur är det med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjoflöjt alla fuskare! Nu är det så att jag införskaffade mig ett exemplar av det underbara spelet GTA IV till min dator för inte allt för länge sedan. Och nu när jag börjar närma mig slutet av spelet så stötte jag på ett problem. Jag skulle göra ett uppdrag för Jimmy Pegorino som heter "Payback". Jag tar uppdraget och åker dit jag ska, och sedan börjar det att ladda och sedan ladda lite till för att återigen ladda lite till, och som på grädden på moset så laddar det ännu mera och ingenting händer. Efter en halvtimme så gav jag upp. Så nu skulle jag behöva lite hjälp. Så ifall någon har en idé om vad man kan göra så dela gärna med er.

 

/MVH Darkdevil

Hände mig med när jag skulle göra ett uppdrag till telefonhelvet :P Men det försvann... När jag startade om spelet. Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...