Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjena, jo jag skulle just logga in på wow då det stog att min wow tid var slut. Men då såg jag en reklam skylt dar de stog att man kunde testa på Wrath Of The Lich King 10 dagars test typ. Då klicka jag dar för att testa (jag har ej Wotkl). Då fick jag ladda ner Wotkl och massor av patcher. Och sen nr installationen var klar så tetsade jag att logga in och det gick! WTF tankte jag. Så min fråga är. Har jag verkligen laddat ner Wotkl? eller e det bara i 10 dagar, och kan man ta bort den dar test perioden och börja spela vanligt? Jag tycker det blev lite märkligt. Och alla mina gubbar fanns kvar så de va igentligen som vanligt.

Skrivet

Ja, du har installerat WotLk och kan köra WotLk i tio dagar, efter tio dagar så har ditt account inte längre WotLk, men din dator har det, så om du vill fortsätta köra WotLk så räcker det med att du uppgraderar ditt account till WotLk. WotLk.

Skrivet

ok :P, men jag menar, om jag nu levlar min vanliga gubbe jag brukar spela på på denna 10 dagars test sak, kommer min gubbe då fortfarande ha samma level och samma gear efter dom dàr 10 dagarna?

Skrivet (redigerat)

när min polare skulle börja med wow testade han 10 dagars tbc, men han hade inte det installerat (och då kunde man inte ladda ner det :huh: ) så han fick ringa till deras kundservice för att få bort det så han kunde spela igen

Redigerat av addeB
Gäst krook205
Skrivet

ja du kan levla gubben men inte om du ska bli högre än 70. Du kan inte få nå mer XP när du har 1 ifrån ding.

hivee, det heter faktiskt wrath of the king lich!!! fråga blizzard själv ! :( :mellow:

• Skapa ny...