Gäst Justfiwi Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hejsan! Min mick har bara slutat fungera, tror inte att jag har tagit sönder dom iaf. Vad kan man göra för att testa dem? Kanske nån inställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hejsan! Min mick har bara slutat fungera, tror inte att jag har tagit sönder dom iaf. Vad kan man göra för att testa dem? Kanske nån inställning? den är ganska ny va? ok men min kompis har ett sånt headet och hans mick slutade fungera för han tog ur den och satte i den hela tiden. annars så borde det väll gå på garanti`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Hejsan! Min mick har bara slutat fungera, tror inte att jag har tagit sönder dom iaf. Vad kan man göra för att testa dem? Kanske nån inställning? den är ganska ny va? ok men min kompis har ett sånt headet och hans mick slutade fungera för han tog ur den och satte i den hela tiden. annars så borde det väll gå på garanti`? Jo, det gör jag också XDSka hitta kvittot och byta den idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.