💬
Logga in
Fuska.se

Börja Med Wow Igen.

16 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej jag ska kanske börja spela wow igen. Men då undrar jag några saker...

1: Jag har haft 10 dagars wotlk på mitt acc och har en dk. Kan jag köra på den servern ändå utan att skaffa wotlk?

2: Är det smidigare att betala via internet. (Tror det)

Låt era själar inte brinna i hälvätet. Ha det bra vi hörs om vi pratar.

Senast ändrad:

1. Ja, det finns inga servrar som kräver wotlk.

2. Jag anser det eftersom att du kan köpa speltid hemifrån och slipper sticka till affären för att införskaffa ett gamecard.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Så även om jag har en DK så kan jag använda mina vanliga gubbar.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Så även om jag har en DK så kan jag använda mina vanliga gubbar.

Självklart
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Ok. Men vet ej om det blir wow.

Nivå 6 · Fuskare

1. Jag vet inte det. Jag tror det

2. Om man inte bor nära en affär som säljer Gamecard, ja.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Tror inte jag börjar igen. Men kanske.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man kan beställa gamecards från webhallen. ( Man får koden via mail. )

3 Feb 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Jag vet. Har gjort det några gånger.

Nivå 6 · Fuskare

Annars kan man lägga upp kortnumret och så köper man från WoWhemsidan, Gamecardet activeras automatiskt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Ok. Men ny fråga xD Om jag har dk.n och inte har wotlk på datorn. Alltså acc.et har inte wotlk men datorn behöver det inte heller va. Hoppas ni fattar.

Så här menar jag om ni inte fattar.

Wow acc hade 1 10 dagars wotlk och har 1 dk. Men vill inte köpa wotlk och undrade om jag kunde använda mitt acc ändå. Det gick.

Men måste jag ha wotlk på datorn ändå? Tack för svar.

Nivå 6 · Fuskare

Tror det bara är CDkey'n man behöver.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Vill ju inte skaffa wotlk. Tror du missförstod mig där. Asså jag måste inte installera wotlk bara för jaf har en dk som jag ska ta bort eller? Hade 10 dagars.

↗ till inlägget

Vill ju inte skaffa wotlk. Tror du missförstod mig där. Asså jag måste inte installera wotlk bara för jaf har en dk som jag ska ta bort eller? Hade 10 dagars.

Nej. Men vf inte skaffa wotlk?
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Har inte råd. Skaffa denna dator som kosta mer en 3k. Den kosta 5k och had 2k xD

Men måste jag skaffa wotlk på datorn eller?

Nivå 6 · Fuskare

Äre inte så att om du köper wow classic så får du göra ett account från det, och slipper det där 10 dagars trialn. :o men om du nu har wow classic och gjort ett 10 dagars trial så tror jag nog utan wotlk så kan du bara inte logga in på gubben, men att den finns där, dock läste jag här någonstans att om du lvlar på en gubbe i ett trial så försvinner lvlarna efter och resetar accet till hur det var innan trialn. Låter dock konstigt när vissa har sagt att man ska köpa trial för 10 dagar, sen classic wow och få en fri månad sen köpa tbc och få en fri månad där sen köpa ett gamecard när all den tiden är slut.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Ok. Får se hur det blir. Men ska ta bort DK iaf. Men tror ni jag kommer in på acc.et utan wotlk och har 1 10 dagars trail wotlk som jag gjorde 1 dk med. Det borde ju funka ändå.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in