Hej.
Vad ska jag skriva in för cmd i kör för att se vad jar har för grafikkort med mer??
tack på förhand ;')
Hej.
Vad ska jag skriva in för cmd i kör för att se vad jar har för grafikkort med mer??
tack på förhand ;')
↗ till inläggetDu kan skriva in "dxdiag" och det brukar räcka för att se vilket grafikkort du har. Vill du se mer får du tanka ett program som t.ex. CPUID.Hej.
tack på förhand ;')
↗ till inläggetaa dxdiag funkar fint :D↗ till inläggetDu kan skriva in "dxdiag" och det brukar räcka för att se vilket grafikkort du har. Vill du se mer får du tanka ett program som t.ex. CPUID.Hej.
tack på förhand ;')
jag lånar tråden lite. men hur kommer man in på BIOS?
↗ till inläggetNär man bootar datorn så brukar man få fram en liten screen som oftast visar tillverkaren av moderkortet. Är du snabb på att läsa så bör du se texten under som skriver vilken tangent du måste trycka ned för att komma in i BIOS. Oftast är den exempelvis "F1", "F12" eller bara "Delete". Lycka till.jag lånar tråden lite. men hur kommer man in på BIOS?
men dxdiag visar ju bara vilka drivrutiner som e installerade till det grafik kort man har !! :'P så jag la in pcwizard ist. :P
Skriv dxdiag i kör... sen bildskärm, där ska det stå. Har jag för mig.... :lol:
Ladda ner GPUZ
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in