LyxeLL Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hej. Vad ska jag skriva in för cmd i kör för att se vad jar har för grafikkort med mer?? tack på förhand ;') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hej. Vad ska jag skriva in för cmd i kör för att se vad jar har för grafikkort med mer?? tack på förhand ;') Du kan skriva in "dxdiag" och det brukar räcka för att se vilket grafikkort du har. Vill du se mer får du tanka ett program som t.ex. CPUID. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hej. Vad ska jag skriva in för cmd i kör för att se vad jar har för grafikkort med mer?? tack på förhand ;') Du kan skriva in "dxdiag" och det brukar räcka för att se vilket grafikkort du har. Vill du se mer får du tanka ett program som t.ex. CPUID. aa dxdiag funkar fint :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 jag lånar tråden lite. men hur kommer man in på BIOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 jag lånar tråden lite. men hur kommer man in på BIOS?När man bootar datorn så brukar man få fram en liten screen som oftast visar tillverkaren av moderkortet. Är du snabb på att läsa så bör du se texten under som skriver vilken tangent du måste trycka ned för att komma in i BIOS. Oftast är den exempelvis "F1", "F12" eller bara "Delete". Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 men dxdiag visar ju bara vilka drivrutiner som e installerade till det grafik kort man har !! :'P så jag la in pcwizard ist. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Skriv dxdiag i kör... sen bildskärm, där ska det stå. Har jag för mig.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Ladda ner GPUZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.