Musten Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Idag släpps Halo Wars demot! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jasså, det ska jag kolla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Laddar ner det just nu, 30% på 1.4 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 må ladda nere då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Ja, man kan spela de 2 första uppdragen i campaign. Sedan kan man spela skirmish 1vs1, dock inte 2vs2 och 3vs3, som man kommer kunna i fullversionen. Sedan finns det även 2 tutorials, 1 basic och 1 advanced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 blir nog att skaffa, 9/10 av GR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Buhu, hata att vi har så segt bredband. Det tar typ 7 timmar att ladda ner. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Tkr att det var naajs :D fast jag har bara kört dom campaign uppdragen man kan köra. Redigerat 6 Februari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Buhu, hata att vi har så segt bredband. Det tar typ 7 timmar att ladda ner. >_< Förstår dig, vi har ju samma hastighet btw tar det 11 timmar och inte 7. Demot var Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Buhu, hata att vi har så segt bredband. Det tar typ 7 timmar att ladda ner. >_< Förstår dig, vi har ju samma hastighet btw tar det 11 timmar och inte 7. Demot var Ok. Meh. Får ta och ladda ned det över dagen på måndag. =/ EDIT: Ajuste, det var ju du som fick mig att skaffa live. :) Redigerat 7 Februari 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Meh. Förlåt. ;_; Får ta och ladda ned det över dagen på måndag. =/ Ladda ner den under natten? D: EDIT: Ajuste, det var ju du som fick mig att skaffa live. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.