Tjo folks! nån som vet hur man får så att det står 1337 ifyllt på sitt msn namn. Några av mina kontakter har det så nån som vet tacksam för svar!
1337 På Msn 200 Fm Till Den Som Löser Det!
Ända bara namnet till 1337? lol
↗ till inläggetÄnda bara namnet till 1337? lol
Ja men då får jag bara 1337 med det jag mena att det var ifyllt ska lägga upp en bild!
Fattar inte :S
Menar du typ såhär: ¹³³7 ?
Jaha, ifyllt ^^
Hade en polare som hade en ifyllt 1337..ska ta och fråga han.
Mm, precis..sådär såg polarens ut också.
Du sa att några av dina kontakter har ifyllt 1337? Bara ta och kopiera från dom vafan?
okej ska prova!
det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn...
200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra!
↗ till inläggetokej ska prova!
det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn...
Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =)
Fråga han hur man gör ;:
↗ till inlägget↗ till inläggetokej ska prova!
Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =)
När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar.
↗ till inlägget↗ till inläggetokej ska prova!
När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ŒŽŽ’..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar.
konstigt... för mig blire inte så-
Funkar inte...
↗ till inläggetÖppna detta dokument, kopiera tecken där och sedan klistra in den på i "Ändra visningsnamn" på msn.
Nä, grabben.
Det funkar inte.
Resultatet på MSN blev typ som 4 stycken rektanglar :/
Har du testat att kolla i teckenförklaring eller nåt sånt, där alla tecken finns.
JA men funka inte...
ja kan int ens Klistra in det kopierade till visningnamnet >,<
Ingen som vet hur man gör???
①③③⑦
Kopiera in det i ditt msn namn.
Det funkade inte...
↗ till inläggetVafan? Funkade för mig? =O hur kan det komma sig, har ju provat samma sak i notepad eller word men då har det blivit trianglar?①③③⑦
Kopiera in det i ditt msn namn.