Hur tycker ni? Själv tycker jag att det skulle vara bättre med ett halo 4 eller liknande, men vem vet det kanske blir ett köp ändå.
Halo Wars Bra Eller Dåligt?
Halo Wars var ett jättebra spel imo, dessutom så håller dom på att göra 4an i serien. Halo Wars var även gjort av ett annat företag.
↗ till inläggetInte 4:an... Det är en expansion till 3:an; Halo 3: ODST.Halo Wars var ett jättebra spel imo, dessutom så håller dom på att göra 4an i serien. Halo Wars var även gjort av ett annat företag.
Och Halo Wars är inte gjort av Bungie, utan av Ensemble Studios, skaparna av Age of Empires.
↗ till inläggetOkej, det är det 4e gjorda halo fps spelet och jag sa att Halo Wars var gjort av ett annat företag än Bungie.↗ till inläggetInte 4:an... Det är en expansion till 3:an; Halo 3: ODST.Halo Wars var ett jättebra spel imo, dessutom så håller dom på att göra 4an i serien. Halo Wars var även gjort av ett annat företag.
Och Halo Wars är inte gjort av Bungie, utan av Ensemble Studios, skaparna av Age of Empires.
kk viste inte de :lol: Iaf testa demot lite till nu och börjar gilla det :P
↗ till inläggetOkej, det är det 4e gjorda halo fps spelet och jag sa att Halo Wars var gjort av ett annat företag än Bungie.↗ till inläggetHalo Wars var ett jättebra spel imo, dessutom så håller dom på att göra 4an i serien. Halo Wars var även gjort av ett annat företag.
Inte 4:an... Det är en expansion till 3:an; Halo 3: ODST.
Ja, men det är fortfarande inte Halo 4.