↗ till inläggetVad är det för skillnad på Killzone 2 och Killzone 2 Nordic? :o
Va?
Edit: Samma spel
Märkte också det när jag var inne och kollade på spelet. Killzone Nordic var dyrare tror jag...(?) fattar inget :P
Nu är detta bara en gissning men skulle tro att Nordic versionen har svensk text i menyerna etc.
↗ till inläggetNu är detta bara en gissning men skulle tro att Nordic versionen har svensk text i menyerna etc.
Möjligt, med andra ord inte något att ha.
↗ till inläggetKan väl vara kul om man inte förstår engelska så bra?↗ till inläggetNu är detta bara en gissning men skulle tro att Nordic versionen har svensk text i menyerna etc.
Möjligt, med andra ord inte något att ha.
Killzone 2 är versionen som släpps i övriga världen och släpps 27. Killzone 2 Nordica är den nordiska versionen som släpps 25.
↗ till inläggetKillzone 2 är versionen som släpps i övriga världen och släpps 27. Killzone 2 Nordica är den nordiska versionen som släpps 25.
Haha
↗ till inlägget↗ till inläggetKillzone 2 är versionen som släpps i övriga världen och släpps 27. Killzone 2 Nordica är den nordiska versionen som släpps 25.
Haha
??
↗ till inlägget↗ till inläggetKillzone 2 är versionen som släpps i övriga världen och släpps 27. Killzone 2 Nordica är den nordiska versionen som släpps 25.
Haha
??
100 kr dyrare för att slippa vänta 2 dagar.
Haha
??
100 kr dyrare för att slippa vänta 2 dagar.
Hehe.
Det ända stället jag har sett sälja det vanliga Killzone 2 i Sverige är spelbtuiken.se.
För om man tittar in hos webhallen eller ebgames så finns det inga olika bara en det står killzone 2 på.
Titta själva gå in i webhallen.se eller fråga någon som jobbar på ebgames.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in