Gäst jeppedoli Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hej. Jag undrar hur man gör sånna dära bilder som gör så att telefonen stängs av. Jag har en bild på min mobil som telefonen startarom om jag tittar på den. P.S jag vet att jag skriver i fel tråd för jag inte hittade en om mobiler och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Om du tittar på den så startas det om? Mysko..så alltså om du inte tittar på den startas den inte om? Iaf..det är väl klockan du använder? Du vet en bild på en klocka? Den är rätt bra faktiskt..med den kan man lura lärarna att man har stängt av sin lur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Nej, det finns bilder som när man öppnar så stängs mobilen av, har sett en där det är en döskalle som försvinner i grön rök sen dör mobilen. För övrigt vet jag inte hur man gör sånna, men jag antar att man modifierar en gif fil på något sätt. Googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad ska jag söka på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Det är en korrupt .gif-fil, Flashback har en hel tråd om sådana bilder. Sök där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Nej, det finns bilder som när man öppnar så stängs mobilen av, har sett en där det är en döskalle som försvinner i grön rök sen dör mobilen. För övrigt vet jag inte hur man gör sånna, men jag antar att man modifierar en gif fil på något sätt. Googla.jag har den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Nej, det finns bilder som när man öppnar så stängs mobilen av, har sett en där det är en döskalle som försvinner i grön rök sen dör mobilen. För övrigt vet jag inte hur man gör sånna, men jag antar att man modifierar en gif fil på något sätt. Googla.jag har den :) Hur då kan du skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Här är en bild. Det är en klocka som stänger av mobilen. Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.