Hoppa till innehåll

Hjälp Mej Någon!


albinho

Rekommendera inlägg

kommer inte ihåg så mycke av de spelen men, jag tror du ska gå till de stora huset till vänster om gymmet och hitta nyckeln, man skulle typ klicka på massa statyer och sånt..

Exakt du ska gå in i huset sen ska du forsätta uppåt tills du ser att halva golvet är borta. Ramla ner i det hålet och så komme rdu typ till källaren där nere när du går ner för en trappa. Och där ska du hitta en nyckel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okey, är där .på ndra våningen så finns det ett ställe utan golv men jag kan inte gå ner där förattt det är staket där!

är jag på rätt våning eller??

 

nu hittade jag hålet !!

 

snart kommer jag väl på nästa problem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad ska man göra sen? jag har kommit till 1 , 2 , 3 Island & gjort allt man ska göra där (tror jag)

sen har jag mött 2 st av de legendariska fåglarna

 

ja nu har jag mött de legendariska fåglarna vad ska jag göra sen??

 

Prova dig fram lite, hur kul är de om vi säger allting som du ska göra?

 

ont: har för mig att du ska få national dex, det får du typ genom att fånga 60 olika pokemon. Det kanske var mer eller mindre, kommer inte ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad ska man göra sen? jag har kommit till 1 , 2 , 3 Island & gjort allt man ska göra där (tror jag)

sen har jag mött 2 st av de legendariska fåglarna

 

ja nu har jag mött de legendariska fåglarna vad ska jag göra sen??

 

Prova dig fram lite, hur kul är de om vi säger allting som du ska göra?

 

ont: har för mig att du ska få national dex, det får du typ genom att fånga 60 olika pokemon. Det kanske var mer eller mindre, kommer inte ihåg.

 

 

 

jo men jag fattar inte nåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad ska man göra sen? jag har kommit till 1 , 2 , 3 Island & gjort allt man ska göra där (tror jag)

sen har jag mött 2 st av de legendariska fåglarna

 

ja nu har jag mött de legendariska fåglarna vad ska jag göra sen??

 

Prova dig fram lite, hur kul är de om vi säger allting som du ska göra?

 

ont: har för mig att du ska få national dex, det får du typ genom att fånga 60 olika pokemon. Det kanske var mer eller mindre, kommer inte ihåg.

 

För att få national dex måste du knäcka bajset ur E4an.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...