💬
Logga in
Fuska.se

Jirachi

13 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ni kanske blir irriterade på att jag bara gör pokémon-trådar hela tiden, men det är det enda jag spelar just nu. Till saken:

Jag trodde att man skulle få en Jirachi av professor birch om man ownade 151 pokemon. Men det gick inte! :o Hur gör man isåfall? Snälla svara fort för jag vill inte spela tills jag vet hur man gör jag vill ju inte sumpa nåt genom att t ex fånga för många.

Yoshihi :(

Nivå 4 · Lärling

Man kan bara få jirachi via Events i USA eller från ett spel tror jag

Annars är det bara ljugerier

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

så det händer inget alls när man har 151 pokemon???

Nivå 4 · Lärling

nej

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

:cry: :cry: :( :( :(

Nivå 7 · Fuskare

Jirachi går att få om man har Pokémon Channel, en GBA-GCN-linkkabel, en GBA, Ruby/Sapphire och GameCube/Wii.

OBS, det måste vara europeiskt eller australiensiskt Pokémon Channel och Ruby/Sapphire!

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

vad är pokemon channel då?

23 Feb 2009
Nivå 7 · Fuskare

Ett GameCube-spel

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

jaha

men om den inte finns i pokedexen så behöver jag inte bry mig om den

24 Feb 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

på mitt ruby står det Made in Japan. Betyder det att det är den japanska versionen?

25 Feb 2009
Nivå 12 · Mästerfuskare

Nästan alla spel tillverkas i japan... -.-'

Om det står EUR så är den europeisk, står det US så är det amerikanskt. JAP kan det omöjligt vara för då hade det stått på japanske ingame.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #12

aha, men isåfall har jag japanska versionen på guld och silver, men de spelar jag aldrig på eftersom jag inte är så värst duktig på japanska

22 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare

Du skulle kunna få köpa mitt pokémon channel, gamecube ,dosa och 2 minneskort billigt:) men när man har ett visst antal pokemon så får man den andra pokemonen som ens reval inte tog.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Onödig bump, låses.

As a sidenote; Jag har en legit lvl 5 UT NZONE Jirachi. ;o

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.