Hoppa till innehåll

Hl2 Smg1/mp7 Till Garrysmod Backup

ThemasteR32

Rekommendera inlägg

tja. jagg har laddat ner en halo model pck till garrysmod. när jag startade singleplayer jag blädrade till smg:n och då var den halo model. men den var rosa och svart. jag försökte hitta original filer eller backup men kunde ej hitta. så jag undrar om någon can hitta eller hitta filerna och skicka dom till garrysmod.org och skicka mig linken. här är nåt du borde läsa innan du börjar hitte och kopiera fillerna:

go to:

C:\Program Files\Steam\steamapps\"ur name on steam"\garrysmod\garrysmod\models\weapons

and find thease filles:

v_smg1.dx80.vtx

v_smg1.dx90.vtx

v_smg1.mdl

v_smg1.sw.vtx

v_smg1.vvd

---------------

copy and paste it in ur desktop. make a folder colled: models. and put the files into it

now for the skin

go to:

C:\Program Files\Steam\steamapps\"ur name on steam"\garrysmod\garrysmod\materials\models\weapons

and copy thease folders:

V_smg1

w_smg1

-----------

copy and paste it into ur desktop. make a folder colled: materials. and put the folders into it.

make a zip colled: HL2 SMG1

be sure that is a zip!

and put the 2 folders models and materials in the zip folder. and up load it on garrysmod.org

and send me the link

------------------

snälla. jag kan inte se när spelare eller npcs håller i en smg. när jag spawnar en turret så kan jag inte se smg:n :(

det är inte kul asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...