Gäst caru Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ja... Så här är det. När jag nu har installerat Telia Säker Surf så måste man ju bekräfta licensnyckeln. När jag ska göra det så laddar den i 2-5 sek. sen så står det såhär, "Ingen anslutning hittades. Kontrollera att datorn är ansluten till Internet." Då vill jag ha reda på vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) titta så du har en uppkopling till internet. annars ring till telias support imorn. Redigerat 22 Februari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag har gjort det (alltså kollar uppkoppling). Mm, men vill fösöka få det fixat ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) har också telia säker surf. hade inget sådant prob så jag vet inte riktigt vad det är om. :( fast vänta. jag tittar på supportassisten ;) eller nja det gav inget förutom att man kan chatta med dom o0 Redigerat 22 Februari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Har ringt till Telia 4 gånger och inget av deras råd funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.