Hoppa till innehåll

I Vilken Map Lägger Man In: Skins,script Osv.

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking
Skrivet (redigerat)

Så som titlen är, så är det :P /\

|

|

/|\

|

var laddar man ner dom?

(Jag har laggt in bunnyjumpauto i mappen och i spelet kan jag inte hoppa!!! hur gör jag för att det ska gå???

det står när jag startar i en map i consolen:

Unknown command: +_t0bhopp

Unknown command: -_t0bhopp

Unknown command: -

Redigerat av patrikking
Skrivet (redigerat)

Consolen. Det gjorde jag innan iaf använder inte script numera.

skriv in detta i consolen för att auto bhoppa

alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3"

Redigerat av BADAiM
Gäst patrikking
Skrivet

tack, men om jag tar bort autobunnyjump från mappen och skriver detta: alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3"

så går det inte.

jag vill ha det så som innan, jag vill inte ha atuobunnyjump längre, utan så som innan vanlig jump. Närjag tar bort filen så går det inte alls att hoppa hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet

Efter att ha använt script som man skriver in i consolen och stängt ner cs, sedan öppnat cs igen, så kan man inte hoppa. Skriv

bind "space" +jump

för att hoppa vanligt.

Gäst RySs3N
Skrivet

vad e bind om jag får fråga??

L0L google is your friend.

• 1 månad senare...
Skrivet

Kankse lite Off-topic men.. är --- alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3" ---

Ett script där man bara behöver hålla in space för att den ska hoppa hela tiden?

• Skapa ny...