Hoppa till innehåll

I Vilken Map Lägger Man In: Skins,script Osv.


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Så som titlen är, så är det :P /\

|

|

/|\

|

 

var laddar man ner dom?

 

(Jag har laggt in bunnyjumpauto i mappen och i spelet kan jag inte hoppa!!! hur gör jag för att det ska gå???

det står när jag startar i en map i consolen:

Unknown command: +_t0bhopp

Unknown command: -_t0bhopp

Unknown command: +_t0bhopp

Unknown command: -_t0bhopp

Unknown command: +_t0bhopp

Unknown command: -_t0bhopp

Unknown command: +_t0bhopp

Unknown command: -

Redigerat av patrikking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Consolen. Det gjorde jag innan iaf använder inte script numera.

 

skriv in detta i consolen för att auto bhoppa

 

alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3"

Redigerat av BADAiM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

tack, men om jag tar bort autobunnyjump från mappen och skriver detta: alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3"

 

så går det inte.

jag vill ha det så som innan, jag vill inte ha atuobunnyjump längre, utan så som innan vanlig jump. Närjag tar bort filen så går det inte alls att hoppa hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kankse lite Off-topic men.. är --- alias +3 "alias _special 4;4"; alias -3 "alias _special;-jump"; alias 4 "5;wait;special"; alias 5 "7"; alias 7 "+jump;alias 5 8"; alias 8 "-jump;alias 5 7"; bind "SPACE" "+3" ---

 

Ett script där man bara behöver hålla in space för att den ska hoppa hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...