Jag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:
Fraps
↗ till inläggetJag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:
Välj "record half-resolution" och i "FPS" väljer du 29.97
↗ till inläggetDet funkade inte :( Jag använder Project 64 om det är viktigt att veta. Det funkade 3 gånger SEN började min emulator krascha :( Jag fattar ingenting det är säkert något med min dator för min kompis använder fraps utan problem.↗ till inläggetJag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:
Välj "record half-resolution" och i "FPS" väljer du 29.97
Låter skumt. Det borde ju fungera. Använder du en nyare emulator eller en gammal?
↗ till inläggetJag har Project 64 1.6 från 2005. Det gör däremot min kompis också. Jag har faktiskt lyckats filma några gånger igår men då började det igen efteråt. Jag fattar verkligen ingenting.Låter skumt. Det borde ju fungera. Använder du en nyare emulator eller en gammal?
Nu fattar jag. Jag kan inte filma i full-screen men min kompis testade aldrig det. Så problemet är löst :)