sweboy Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 I Olivine City på pokémon silver så måste man ge någon slags medicin till Gym Ledaren. Vart hittar jag den medicinen som hon vill ha till sin pokémon Amphy? Behöver hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Länge sen jag var där, tror att man hittar medicinen i Cianwood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sweboy Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Vet någon då vart man kan få tag på attacken Surf? så att man kan ta sig till Cianwood City... Behöver hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Tyvärr jag minns inte det. Men nu är jag 99,9% säker på att man får medicinen i Cianwood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sweboy Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Är det någon annan som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 jag kan, man får surf i staden med fjärde gymmet. huset nord-ost eller bara öster om pkmn centret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg