Hoppa till innehåll

Pokemon Magnium (läs Första Inlägget Innan Du Postar)


Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nu har jag en fråga till dig Moonlamp är det svårt att göra ett spel?För jag har funderingar över att göra ett Mystery Dungeon spel Raiders of Light lr nåt sånt.ONT:Jag har en idé när man kommer till 4-5:e gymmet kommer man slås ut automatiskt och tvingas träna i en dojo längre bort typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag en fråga till dig Moonlamp är det svårt att göra ett spel?För jag har funderingar över att göra ett Mystery Dungeon spel Raiders of Light lr nåt sånt.ONT:Jag har en idé när man kommer till 4-5:e gymmet kommer man slås ut automatiskt och tvingas träna i en dojo längre bort typ.

Jag förstår inte vad du säger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står ungefär så här:

 

Jag har en fråga: är det svårt att göra ett spel? Jag har funderingar om att göra ett Pokémon Mystery Dungeon-spel.

 

Jag har en idé: När man kommer till 4:e-5:e gymmet förlorar man automatiskt, och tvingas träna i en dojo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står ungefär så här:

 

Jag har en fråga: är det svårt att göra ett spel? Jag har funderingar om att göra ett Pokémon Mystery Dungeon-spel.

 

Jag har en idé: När man kommer till 4:e-5:e gymmet förlorar man automatiskt, och tvingas träna i en dojo.

 

Nja. Det är ganska svårt om man inte har så mycket kunskap om Game maker.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är medlemmarna, kunde inte lägga upp dom igår för mitt internet buggade =/

http://i41.tinypic.com/2drxojl.png

 

Gjorde både kill och tjej medlemmar.

Gjorde även med olika kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag menade dina.

Ontopic: Har du bestämt att det ska heta Magnium? För jag tycker inte att det är ett bra namn. Men det är ju ditt spel. Kan annars föreslå Pokemon Zap. Det var det enda namn jag kom på nu, kanske inte så bra det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag menade dina.

Ontopic: Har du bestämt att det ska heta Magnium? För jag tycker inte att det är ett bra namn. Men det är ju ditt spel. Kan annars föreslå Pokemon Zap. Det var det enda namn jag kom på nu, kanske inte så bra det heller.

 

Kanske pokemon Magma?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...