↗ till inläggetDe var tänkta som starters från början. Jag kan även göra Water-starters.
Sure. ^^
↗ till inläggetDe var tänkta som starters från början. Jag kan även göra Water-starters.
Sure. ^^
↗ till inlägget@Naruto9: Kan du göra medlemmarna?
mmm, sure
Mina vattenstarters finns i egna pokemonfigurer tråden.
↗ till inläggetMina vattenstarters finns i egna pokemonfigurer tråden.
Jo, jag har redan lagt till dom.
Nu har jag en fråga till dig Moonlamp är det svårt att göra ett spel?För jag har funderingar över att göra ett Mystery Dungeon spel Raiders of Light lr nåt sånt.ONT:Jag har en idé när man kommer till 4-5:e gymmet kommer man slås ut automatiskt och tvingas träna i en dojo längre bort typ.
↗ till inläggetNu har jag en fråga till dig Moonlamp är det svårt att göra ett spel?För jag har funderingar över att göra ett Mystery Dungeon spel Raiders of Light lr nåt sånt.ONT:Jag har en idé när man kommer till 4-5:e gymmet kommer man slås ut automatiskt och tvingas träna i en dojo längre bort typ.
Jag förstår inte vad du säger...
Det står ungefär så här:
Jag har en fråga: är det svårt att göra ett spel? Jag har funderingar om att göra ett Pokémon Mystery Dungeon-spel.
Jag har en idé: När man kommer till 4:e-5:e gymmet förlorar man automatiskt, och tvingas träna i en dojo.
↗ till inläggetDet står ungefär så här:
Jag har en fråga: är det svårt att göra ett spel? Jag har funderingar om att göra ett Pokémon Mystery Dungeon-spel.
Jag har en idé: När man kommer till 4:e-5:e gymmet förlorar man automatiskt, och tvingas träna i en dojo.
Nja. Det är ganska svårt om man inte har så mycket kunskap om Game maker.
Här är medlemmarna, kunde inte lägga upp dom igår för mitt internet buggade =/
http://i41.tinypic.com/2drxojl.png
Gjorde både kill och tjej medlemmar.
Gjorde även med olika kläder.
:cool: :cool: :cool: :cool:
Ja, jag menade dina.
Ontopic: Har du bestämt att det ska heta Magnium? För jag tycker inte att det är ett bra namn. Men det är ju ditt spel. Kan annars föreslå Pokemon Zap. Det var det enda namn jag kom på nu, kanske inte så bra det heller.
↗ till inläggetJa, jag menade dina.
Ontopic: Har du bestämt att det ska heta Magnium? För jag tycker inte att det är ett bra namn. Men det är ju ditt spel. Kan annars föreslå Pokemon Zap. Det var det enda namn jag kom på nu, kanske inte så bra det heller.
Kanske pokemon Magma?
JAg har lagt till fler pokemon nu.
↗ till inläggetÄr inte mina där :(Hej alla jag vet att jag försökte göra detta spel innan. Men nu har jag mer kunskap om detta.
Jo det kommer att vara med strider osv...
Spelet görs av programmet Game maker.
Ni kan försöka komma på nya eevee utevcklingar. Som jag kanske kan ha med.
Det kommer att vara med Fake-pokemon. Alltså pokemon som är blandade med varandra.
Om du vill göra några fake pokemon så posta dom här. ---> Posta dom här
Team Dim Steel Medlemmar.
Famel (Pokemon Dim steel grunt):
Vad du kan hjälpa till med.
1. Göra pokemon sprites (Posta dom här)
2. Göra sprites till team Dim Steel (Teamet dräkterna ska vara gråa och svarta)
3. Försöka hitta bra musik till spelet. Skicka länken till musik. Får dock inte vara sånger.
4. Göra koder som kan vara användbara till spelet.
Just nu finns det inte några buggar.
Och jag ska påbörja demo 1 så fort jag har tid. Vilket jag faktiskt kommer att ha mycket av.
Story:
Pokemon:
Klicka på bilden för att se dom.
Jo dina är med. Varför?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in