💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Zelda-spel Till Ds

12 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
31 May 2009
Nivå 2 · Novis

f*n va nice ska lät köpa :D

Nivå 4 · Lärling

Kanske ska köpa det.

Nivå 4 · Lärling

Ser inte så kul ut , typ som windwaker fast med tåg ..... fantasilöst <_<

2 Jun 2009
Nivå 2 · Novis

spacebannana testa det i alla fall kanske e kul

Nivå 6 · Fuskare

Varför åker han tåg? lol

7 Jun 2009
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker att det är kul med lite omväxling så slippe man den gammla tråkiga båten. Men nu får man inte lika stor frihet att köra hur man vill. Nu måste man åla på spår hela tiden men jag ska LÄTT KÖPA DET!!

Jag har alla 3D zelda spel som jag känner till i alla fall(Ocarina of time-Majoras mask-twilight princess-Wind waker-phantom hourglass-snart spirit tracks :D )

När släpper dom det???

15 Jul 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag tycker att det är kul med lite omväxling så slippe man den gammla tråkiga båten. Men nu får man inte lika stor frihet att köra hur man vill. Nu måste man åla på spår hela tiden men jag ska LÄTT KÖPA DET!!

Jag har alla 3D zelda spel som jag känner till i alla fall(Ocarina of time-Majoras mask-twilight princess-Wind waker-phantom hourglass-snart spirit tracks :D )

När släpper dom det???

Stog 25 mars 2009

Nivå 0 · Nykomling

Nytt zelda spel

24 Jul 2009
Nivå 2 · Novis

Jag tycker tåggrejen förstör lite. TÅG? I Zelda? C'mooooooon. Vad sägs om en häst istället som i de andra spelen? :o

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker tåggrejen förstör lite. TÅG? I Zelda? C'mooooooon. Vad sägs om en häst istället som i de andra spelen? :o

Eller inget jävla färdmedel över huvud taget, som i det bästa Zelda-spelet.

(A Link to the Past)

27 Jul 2009
Nivå 3 · Lärling

My zelda heart tells me to buy this game even if link travels by train.........

30 Jul 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Har alla tidigare Zelda spel, kommer köpa detta, så är det bara. Lite besviken på tåget dock, framför allt om man inte kan kontrollera det själv, alltså stanna var som helst och gå av. Vill inte ha ett spel som "sparar" tid på tågresor, typ åka direkt från A till B utan att kunna stanna på vägen och utforska världen. Om det är som Wind Waker, att man är helt fri så vore det bra. Fast med tåg då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in