om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
Rs Och Mopar Har En Fråga
vad "bana mitt rs acc" betyder vet jag inte.men Ja, jagex kommer använda ditt acc till att göra banor, om du menade det. sen kommer de SÄLJA de där bilbanorna som de gjorde
↗ till inläggetNej,dom kommer inte att bana ditt account.om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
menar banna då
↗ till inläggethur förklarar du bilbanorna då?!?! va+?↗ till inläggetNej,dom kommer inte att bana ditt account.om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
↗ till inläggetmenar banna då
tACK!!!
↗ till inläggetom man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
Nej,dom kommer inte att bana ditt account.
hur förklarar du bilbanorna då?!?! va+?
lol skrev fel
↗ till inlägget↗ till inläggetom man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
Nej,dom kommer inte att bana ditt account.
hur förklarar du bilbanorna då?!?! va+?
lol skrev fel
nej dom bannar inte dit acc vf skulle dom göra det?
Dom vet inte säkert om det är du.Jagex (eller fagex efter tog bort pking) kan inte veta om du spelar mopar dom e typ inga ip hackerz/keyloggers. :D