cowen107 Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)
DonaldDuck Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 vad "bana mitt rs acc" betyder vet jag inte.men Ja, jagex kommer använda ditt acc till att göra banor, om du menade det. sen kommer de SÄLJA de där bilbanorna som de gjorde
SNUFFINATOR Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)Nej,dom kommer inte att bana ditt account.
DonaldDuck Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning)Nej,dom kommer inte att bana ditt account. hur förklarar du bilbanorna då?!?! va+?
cowen107 Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2009 menar banna då tACK!!! om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning) Nej,dom kommer inte att bana ditt account. hur förklarar du bilbanorna då?!?! va+? lol skrev fel
Gäst RySs3N Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 om man har ett rs acc och vill testa mopar kommer jagex bana mitt rs acc då (plzz alla moderatororer LÅS inte denna tråden och ge mig en VARNING som ni gör av nån konstig anledning) Nej,dom kommer inte att bana ditt account. hur förklarar du bilbanorna då?!?! va+? lol skrev fel nej dom bannar inte dit acc vf skulle dom göra det?
IlyUJessica Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Skrivet 27 Mars 2009 Dom vet inte säkert om det är du.Jagex (eller fagex efter tog bort pking) kan inte veta om du spelar mopar dom e typ inga ip hackerz/keyloggers. :D
Rekommendera inlägg