Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 JAg kan byta vilken PokÈmon som heölst, i vilken lvl som helst, men kom ihåg attdom är Action Replayade Jag kan inte alltid använda Wi-Fi (Inte alls ofta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 jag skulle gärna vilja ha en chikoritia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Säg vilken lvl, kön, m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Säg vilken lvl, kön, m.m.spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Du kan få en Mew lvl 100 samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Du kan få en Mew lvl 100 samtidigtgärna!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Säger till när jag får Wi-Fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Jag vill ha en 5 lvl Cyndaquil Pojke En lvl 5 Totodile Pojke En lvl 5 Chicorita Pojke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Ändrade mej, vill inte ha de sen heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WEZC Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Jag skulle villja ha en Mew XD Och deoxys Och raikou entie suicune och ho-oh lugia celebi XDXDXDXD skulle villja ha jätte gärna :D :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) Detta inlägg är till DonaldDuck, om du tycker att det är fel att jag hackar och sedan byter,det kan du tycka, men jag gör det för att andra ska bli glada, om det är någon du ska göra så att den blir bannad så är det inte mig du borde ge dig på, utan de som beställer, för det är de som får mig att hacka, och jag gör de för att de ska bli glada, och jag gillar att göra folk glada, det är dörför jag gör detta. Där fick du något att tänka på Redigerat 30 Mars 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nu har något hänt med min internetupkopling så att mitt internet på DSet inte kan funka, det strular som F*N, och kommer ej kunna fixas inom ett år,så sluta beställa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg