Paffi Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Mitt konto på steam har blivit kapat alltså hackat :( och jag kommer inte in på det men jag har ju ödslat en massa pengar på kontot för counter strike source och vill ha spelet igen vet någon vad jag ska göra??? Jag har googlat och sökt på steampowered.com om hur man ska göra men nej jag hittar inget om att få tillbacks spelen..... och sedan efter några dagar försökte jag att logga in igen men det gick inte men nu stog det att kontot var bort-taget?!?!?!?!?!?!...... :cry: Snälla hjälp mig jag ger nästan vad som helst för att få hjälp :cry: :cry:
Vitdom Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Det enda sättet: https://support.steampowered.com/kb_article...=2347-QDFN-4366 Om du inte förstår engelska finns en meny längst uppe till vänster på sidan där du kan välja svenska. Om du inte kan göra det som står där kan du aldrig få tillbaka ditt konto. Redigerat 29 Mars 2009 av Vitdom
Northwest Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 CD-Key? hemliga frågan? fungerar inte det?
Gäst RySs3N Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 haru kvar cd keyn så kan det gå att få tillbaka den.
Rekommendera inlägg