Hoppa till innehåll

Ang Dekrim,habbo,runescape Hacks.

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

http://www.fuska.se/forum/Viktigt_-t60239.html

ursäkta, men idioten som skapa den tråden borde klubbas i huvudet med ett avkapat stolsben.

finns många sätt att hacka dekrim på som fortfarande fungerar alldeles utmärkt

lär dig PHP,SQL,C#/c++,java

"dekrim" är inte omöjligt att "hacka" inte habbo/runescape heller, så fattar inte varför folk säger att det inte går?

allting är möjligt om man har kunskapen till att utföra en fungerande attack och om man är smart nog att leta reda på sina egna säkerhetshål utan att läcka ut dom på sidor som fuska.se / passagen.

mitt förslag till folk som letar dekrim "hacks" eller "buggs".

sätt er ner vid telefonen å ring erat lokala bibliotek , eller googla. hitta utförliga å punktliga guider till PHP,SQL,C#,java. (där har du å göra ett/flera år :] )

när du väl lärt dig de grundläggande formerna/strings å dylikt så är det inte alls svårt att göra ett eget program som utnyttjar säkerhetshål.

leta säkerhetshål är inget jag tänker gå in på ett öppet forum då jag själv inte är en "hacker" utan konsentrerar mig på att fixa säkerhetshålen inte utnyttja dom, men som sagt, allt är möjligt bara man har tiden å kunskapen.

för guider till ovan nämnda programeringsspråk så är det bara att maila mig på [email protected]

hoppas nu detta har gett folk lite nytt perspektiv på hur saker fungerar , lyssna inte på puckon som säger att det inte går, för det gör det.

Have a nice day!

unkn0wn.

Redigerat av unkn0wn
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...