RsAndTibiaRAT Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 hej jag har lite problem med naruto ultimate ninja heroes jag kan bara få gold scrolls hur får jag andra ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Du ska spela på "Heroes Mode". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 ok, jag har team byakugan fast guy och kakashi tycker jag att äger XD (fick spelet för 3 dar sedan har int spelat så mycket) och du one piece fanet (du som nyss svarade) du värkar kunna alla spel O.o elr söker du på google (jag hittade inget) jag undrar också hur man gör substitution jutsu :P (trädet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Nej, jag söker inte på Google. Jag har de flesta spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 ok men hur gör man subs ? <---- skrev det där uppe, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colae Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag har problem med Gaara Of The Sand :( . Han är ju typ omöjlig. Jag kör sånna där jutsu innan man börjar, 2 st. Både med Sasuke, Chidori och Lee, Spark(Vet inte vad den heter). Kan nån hjälpa mig?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 hur gör man trä grejen ? substution bla bla bla :P blir störd att jag ej kan , jag är på hard och kan ej döda gaara / han har typ 10 hp kvar alltså ungefär detta /// Hjälp tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg