TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Jeff Dunham, en av världens bästa buktalare. Denna video bevisar att han är grym på att improvisera. Han skakar lite för mycket Peanut så han tappar håret. Det var inte meningen att det skulle hända så, så han måste improvisera och han är grym på det. O.B.S! Ni som är hårlösa på huvudet, snälla ta inte illa upp av det här. Det är bara på skoj. Redigerat 16 April 2009 av TotalDisgrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Haha, f*n vad jag garvade! Riktigt rolig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ja visst var den? :D Jag var bara tvungen tt lägga upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 NOW I LOOK LIKE THAT GUY! Ahahahaha så sjukt roligt! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 *pekar mot flintisen* Would you like to buy this? hahaha roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 *pekar mot flintisen* Would you like to buy this? hahaha roligt!Håller med! Konstigt att ingen annan har skrivit, jag tyckte iaf att den var ganska rolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Det klippet var inte med i filmen. Många blev väl förolämpade antar jag. Jag önskar jag vore så bra på att improvisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Tufft, visste inte att Jeff var så duktig att improvisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.