Lillasyst3r Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Tjena, har börjat lira rs nu igen efter ett långt uppehåll. Har dock ett problem, Vafan ska man skaffa för armor? har helt glömt bort de, har 60+ i defence strength och attack nu. så vad ska jag fixa nu nu och vad ska jag fixa till senare etc kom med lite tips. har för övrigt, rune plate armour, rune plate legs, de där skitkassa bootsen från security hold, ice gloves, dragon scimitar, dragon med helmet, amulet of glory, rune kite shield och ring of wealth. Tror det var allt tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Du borde byta till Dragon legs, och berserker helm eller helm of neitiznot. Eller skaffa 70 def och köpa Torags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Om du vill maxxa deff föreslår jag lite snabbt STR = Bzerk Helm, Fury, Barrow Gloves, Dragon Boots, Bandos Chest, Bandos Tasset, Berserker ring, Firecape. 1 Hand Str train = Dragonfire Shield + Dragon Scimitar 2 Hand Str train = Saradomin Sword (slår lika snabbt som whip och har en decent +str). ---------------------------------------------------------------------------------------------- Attack = Helm of Neitz, Fury, Barrow Gloves, Dragon Boots, Bandos Chest, Bandos Tasset, Warrior Ring, Firecape. 1 Han Attack train = Whip (all the way) + Dragonfire Shield eller Rune Defender. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Defence = Samma gear som i attack. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Max defence bonuses? denna kan jag inte så bra men jag tror iaf Degrading// Dragon Full Helm, Fury, Torag's Body, Torag's Legs, Fire Cape, Dragon Gauntlets, Warrior Ring, Dragonfire Shield. NoN-Degrading// Full Dragon / Full 3rd Age Melee ???. Själv använder jag Helm of Neitz, Fury, Bandos chest, Bandos Tasset, Combat Bracelet's, Berserker Ring, Dragon Boots och Dragonfire Shield + Scim. Whip för def/attack. Redigerat 26 April 2009 av show2time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg