💬
Logga in
Fuska.se

Assassins Creed

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Assassins Creed

Jag har tittat lite på youtube och tycker det ser kul kul ut.

Är det nån som har det som kan tipsa om det är kul och om det är värt pengarna, vad man kan göra o så.

:ph34r: :P

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

-.-

29 Apr 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Okej, nu tar vi det lite lugnt. Är det AC eller AC2 du menar?

Nivå 5 · Fuskare

Precis vad jag undrar.

Nivå 10 · Veteranfuskare

För AC2 har inte kommit ut än.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

oj jag menar 1 ska ändra sorry

Nivå 5 · Fuskare

Jag tyckte iaf det var roligt. Det var väl ganska enformigt men vadå då...? Ett bra spel iaf.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Största besvikelsen någonsin, skulle inte köpa det om jag var du

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker helt tvärtom,tycker det är ett underbart spel.Minuset är dock att den kan kännas enformigt när man klarat ut det eller spelat det en längre tid.

30 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare

Assassin's Creed finns för 179 kr på spelbutiken. Bara gå in och beställ det. Nästan vilket spel som helst är ju värt 179 kr, särskilt Assassin's Creed.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är ett kul spel men inte speciellt värt pengarna då det blir väldigt enformigt när du klarat det, hyr billigt eller låna det om du kan men att köpa känns onödigt. Spelet har inga online möjligheter heller vilket är mycket synd.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

Tack för alla svar. men vad gör man i det? jag har tittat på youtube och vet att man ska ta nå flagor,

kan man göra nå mer??

Nivå 9 · Veteranfuskare

Flaggor är bara sidogrejer, det gör man sist om man nu orkar ta alla. Du lönnmördar, snor och tjuvlyssnar på folk som du får i uppdrag att göra från diverse personer.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in