1. Är det möjligt att ändra windows vista till windows xp ?
2. Jag skulle gjärna villja göra det!
3. Hur gör man det ?
Fösta WARNINGEN !! säg EJ Dumma frågar % snälla
¤ faktiskt jobbigt!!!!!
:bah:
1. Är det möjligt att ändra windows vista till windows xp ?
2. Jag skulle gjärna villja göra det!
3. Hur gör man det ?
Fösta WARNINGEN !! säg EJ Dumma frågar % snälla
¤ faktiskt jobbigt!!!!!
:bah:
Smidigast är väl att formatera om partitionen eller att helt ta bort den och skapa om den på nytt.
Nej, du kan inte "ändra" Vista till Xp, du måste först avinstallera Vista och sedan installera XP. Dock försvinner allting på din hårddisk. du kan dock installera så du har BÅDE Vista och XP, s.k Dualboot.
↗ till inläggetNej, du kan inte "ändra" Vista till Xp, du måste först avinstallera Vista och sedan installera XP. Dock försvinner allting på din hårddisk. du kan dock installera så du har BÅDE Vista och XP, s.k Dualboot.
Men hur avinstallerar man windows Vista och sedan # ladda ner och installerar windows xp # då ?
snälla gör gärna en guide här ur man gör >_:......:_< :hub:
↗ till inlägget
Tackar!! :D
jag skulle gärna vila ha en guide här :
men jaja det är väll som det är :P
jag vet, dels att vissa här tyckaér att vista är bättre än xp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mellow:
Jag föredrar Vista över XP, men RC1 av W7 har ju kommit ut, kanske skall ta och installera det istället?
W7=Windows 7
KAnske det !
Jag tycker att Vista är en del överflamat, då jag tycker att Vista känns som en stabilare "grund" som inte går långsammare och att man får upp mer och mer felmeddelanden när datorn startar som min upplevelse av XP är.
Jag säger inte att XP är dåligt, det är svinbra men det har alltid blivit sämre och sämre med tiden i hyfsat tempo.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in