CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) MIna högtalare till datorn funkar inte (laptop) FÖRST hade jag VISTA sedan laddade jag Ner XP och nu funkar ej mina högtalare till datorn, sedan jag installerade XP!! snälla hjälp ! Redigerat 9 Maj 2009 av CsGroupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) Installera drivrutiner. Gå in på tillverkarens hemsida och klicka vidare. Redigerat 8 Maj 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 tackar det ska jag testa ! men vart kan jag hitta tilverkarens sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Googla tillverkarens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 tackar det ska jag testa ! men vart kan jag hitta tilverkarens sida ? Kolla vad det står för märke på din laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 ja det Står: ASUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 ja det Står: ASUSmodell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 ASUS - X50Cseries CPU: Intel D220 Display: 15,4" WXGA ODD: DVD Sup.MTI. Wireless: 802.11n HD: 250GB Memory: 2gb OS: Vista Basic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Sök ASUS - X50Cseries på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zuakje Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Stor bokstav på första bokstaven på första ordet, sedan alla små. "Kan någon svara eller?" och inget mellanrum mellan "eller" och "?". Hatar sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 vad f*n gör det, ok jag ändrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.