Hoppa till innehåll

The Legend Of Iro4 A New World.


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. Hållt på nu lite med The legend of Iro4 nu. Om nån har kollat på varg42 så har demo funnits där ett tag och på min sida. Men nu ger jag er länk här på fuska.

 

Information:

 

Iro ska gå igenom alla banor och döda alla. Finns inte så många banor nu men det finns 3 banor i deathmatch (multiplayer) och 1 bana i kontrol bas. Jag har bara jobbat med det nu ikväll. Jag ska fixa mer. Om det ger error säg till. Det finns 1 error jag vet om. Det är när man går igenom sista dörren i singelplayer. För då är det så att den går till nästa men det finns inget nästa.

 

LÄNK:

http://kaktuszon.netau.net/index.php?name=iro4

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte provat spelet än då hosten krånglade men känns det inte lite tidigt att fråga efter feedback på ett spel man jobbat på i en kväll och som har en känd bugg?

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara jobbat med det nu ikväll.

 

 

Han har jobbat mer än en kväll på det.
Inte så jag ser det?

 

 

Spelet är i sig ganska kasst men jag tyckte ändå det var ganska kul när man kommit en bit. Dialogen var urlöjlig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...