Hayawani Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jag är en kille som har ett lite problem.... Jag har sett och hört av många mina vänner att de har sjukt många master balls. De vill inte säga nåt till mig!! :angry: Har ni tips på hur man får Master Balls?? Jag har en och jag vill ha många fler!! Hoppas att ni svarar!!! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Det enklaste sättet är med detta trick: Spelet kan skadas när detta trick används. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayawani Skrivet 17 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Tack JosJuice!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Det enklaste sättet är med detta trick: Spelet kan skadas när detta trick används. Hur kan det skadas? Jag har använt det flera gånger och det är helt normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Det enklaste sättet är med detta trick: Spelet kan skadas när detta trick används. Hur kan det skadas? Jag har använt det flera gånger och det är helt normalt. Nice bump Spelet KAN skadas, chansen är bara väldigt, väldigt, väldigt liten. Däremot är chansen lite större att sparfilen korrumperas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg