Legolasswe Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Annonser dyker upp ibland,trots att internet är av.En ikon av "Malware Doctor" kom sen upp i meddelande fältet. Flera rutor dök upp direkt,där det stog att windows filer var infekterade.Jag kan inte komma till aktivitetshanteraren eftersom den säger Aktivitetshanteraren har inaktiverats av administratören. Ska jag installera Vista,eller Xp.Eller ska jag försöka få bort viruset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Ladda ned malwarebytes, och fungerar det inte att ta bort så formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) Okej,har formaterat om.Det fungerar nu. Redigerat 21 Maj 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.