TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Tja! Jag har länge gått och grubblat på 3G och 3G nät, och jag fattar inte skillnaden mellan dem. Kan någon förklara det för mig? Btw, jag vet att 3G står för 3:e generationen. Hursomhelst, anledningen till att jag undrar är att min mobil har 3G, men inte 3G nät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Att en mobil är av tredje generationen innebär att den kan använda sig av funktionerna som tillhandhålles av 3g nätet. Om din mobil inte har tillgång till 3G-nätet så får du helt enkelt byta till en operatör som har det- Tre eller Telia till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag har en K770i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag har en K770i.Grattis? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Nä, Tolin, så bra är den inte. Har den 3G nät? (Det är en 3-abbonnemang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 OMG xD Förstår du inte vad 3G innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Hehe, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 3G ger dig större nätverkskapacitet, vilket gör att din mobil kan använda fler avancerade tjänster så som GPS, Videosamtal och snabbare Wap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jaha. Så om mobilen har 3G så har den 3G nät? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Ja, om du har en operatör som stödjer 3G. T.ex: Telia och Tre LÄS TOLINS FÖRSTA INLÄGG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Okej. Done and done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 En 3G-telefon kan ansluta till 3G-mobilnätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.