men att hacka sverige lönar ju sig inte.. men får lika mycker rc/kodningspoäng som på pentagon men det tar mer energi
Irlc - In Real Life Computer
↗ till inläggetoj tack för tipset!men att hacka sverige lönar ju sig inte.. men får lika mycker rc/kodningspoäng som på pentagon men det tar mer energi
jag glömde det :rolleyes:
När man ska köpa det där första skyddet så kommer det bara upp ''no input file''.
↗ till inläggetskydden fungerar ej än dom kommer upp i kväll maby!När man ska köpa det där första skyddet så kommer det bara upp ''no input file''.
Kom med lite fler jobb som kräver kodningspoäng.
Gör ett jobb som kräver 10.000 skada, btw chagi.. andraplatsen är M-I-N.
↗ till inläggetDet kommer ska du se ;)Gör ett jobb som kräver 10.000 skada, btw chagi.. andraplatsen är M-I-N.
Nyss la jag till ett jobb som kräver 10 000 i kodnings poäng!
Du har skrivit lolt istället för jolt när man ska fylla på med energi.
Lägg till något som ger lite mer energi också.
[edit] jolt colan ger jäkligt lite
Jag vill ha en 10 000 energi återställning!
Nu funkar det som det ska igen :)
Datornord sitter och ändrar på energi shoppen så det kan vara lite problem med den nu.
ni får spamm köpa jolt cola när den kommer tebax
Nu funkar energie shopen och Hacka svergie är svårare för att ni ska ha lite motstånd!
Heter Dezen, gief cash plz.
Så nu har den nya butiken IRLC öppnat och där kan ni för tillfället bara köpa lotter men det kommer mer. Alla lotter ni köper läggs på er personliga lott räknare som ser hur många ni har köpt bara admin kan se det just nu. Har ni frågor om IRLC butiken skriv då i den här tråden!
EDIT: Jag lovar man kan vinna på lotterna!
Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt.
↗ till inläggethar du nåt mer att tillägga?Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt.
För du är den första som säger det och snart ska jag be en kille gå genom texterna så det blir rätt..
EDIT: Ge ett exempel på stav fel?
energie
↗ till inläggettack då vet jag så kan jag fixa så det blir bra^^energie
Tack för pengarna :)
EDIT: Köpte HP Pavilion Elite m9600 men fick bara 35 skada? :(
↗ till inlägget↗ till inläggethar du nåt mer att tillägga?Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt.
För du är den första som säger det och snart ska jag be en kille gå genom texterna så det blir rätt..
EDIT: Ge ett exempel på stav fel?
Alla Alienware datorer är stavade fel (AlienWERE), Utöka energie är felstavat
, Topp listan ska vara Topplistan (Särskrivning), Medlemslista ska vara med stor bokstav, Ingen dator skydd ska vara INGET datorskydd, Privat meddelande ska vara Privatmeddelande, du kan även ta bort "!" efter vissa länkar, finner det lite störande, men inget måste.
Sen när man reggat sig, lägg gärna till en redirect till första sidan efter några sekunder så man slipper gå bakåt.