Hoppa till innehåll

Vad Vill Ni Ha I En Uppföljare Till Gta Iv?


Rekommendera inlägg

Jag vill att nästa spel också ska ha lika mycket fokus på story och karaktärer. Men bättre uppdragsdesign och en bättre PC-lansering hade ju inte skadat.

Bättre? Var GTA IV dåligt till PC? Bara undrar. För det var ett rent mästerverk till Playstation 3 och 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vill att nästa spel också ska ha lika mycket fokus på story och karaktärer. Men bättre uppdragsdesign och en bättre PC-lansering hade ju inte skadat.

Bättre? Var GTA IV dåligt till PC? Bara undrar. För det var ett rent mästerverk till Playstation 3 och 360.

 

Det hade ju en del konverteringsproblem, ja. De största problemen ligger i att de flesta inte kan få det att spinna på sin dator, vilket jag turligt nog fick. Därför ser jag det själv som bättre på PC eftersom vi fick en bättre kamera tillsammans med uppdaterad grafik.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

1. Mer detaljerat, som San Andreas man kan liksom ha gäng och lowriders m.m

2. man ska kunna gå in i ALLA hus.

3. Mycket snyggare grafik

4. och att man ska kunna åka mellan alla städer och länder. asså typ att man ska kunna åka till sverige där :)

Fast det spelet hade nog kommit ut 2015. kommer nog dröja år om dte ska vara så detaljerat. också ska GTA ha mer bilar, typ coola också. jag ÄLSKADE när man kunde ha cyckel på SA, jag tyckte det var skönare än bil :)

fett kul med cyckel till Niko Bellic..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

1 Man ska börja i liberty city, sen till Vice City och därifrån till San Andreas.

 

2 Det ska va småstäder och byar mellan städerna.

 

3 Det ska vara en fet motorväg mellan, men plan är också tillgängligt.

 

4 Alla bilar som fanns i 4:an ska va i Liberty city, de som fanns i GTA Vice City ska va i Vice City, ( Dock lite nyare.)

 

och de från SA ska va i San Andreas.

 

5 GTA 4 grafik.

 

6 Man ska typ ha både kniv och basebollträ samtidigt.

 

7 Så många bilar som man får in ska kunna va i garaget. Eller att man kan motorcykel mellan bilarna på P platsen, nånting som jag saknade i 4:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

typ roligare vapen och mera sorters bilar flygplan och krasha hus o sånt och lite blodigare typ att folk går sönder om man skuter me rocket launher och så och häftigare teräng typ vid sidan av staden det skulle va de ultimata gta och så förstås värden mega grafik :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill att nästa spel också ska ha lika mycket fokus på story och karaktärer. Men bättre uppdragsdesign och en bättre PC-lansering hade ju inte skadat.

 

Bättre? Var GTA IV dåligt till PC? Bara undrar. För det var ett rent mästerverk till Playstation 3 och 360.

 

Det hade ju en del konverteringsproblem, ja. De största problemen ligger i att de flesta inte kan få det att spinna på sin dator, vilket jag turligt nog fick. Därför ser jag det själv som bättre på PC eftersom vi fick en bättre kamera tillsammans med uppdaterad grafik.

 

hur kunde grafiken uppdateras på PC versionen?trodde ps3 och full hd tv var det ultimata.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ roligare vapen och mera sorters bilar flygplan och krasha hus o sånt och lite blodigare typ att folk går sönder om man skuter me rocket launher och så och häftigare teräng typ vid sidan av staden det skulle va de ultimata gta och så förstås värden mega grafik :D :D

Är jag den enda som tyckte att vice city grafiken var bättre än GTA IV's?

 

Det som de inte har lagt till från dom andra GTA spelen.

 

* Råna banker, affärer och personer.

* Tuna+moda bilar

* etc,etc

Man kan råna vissa affärer i GTA IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...