Tjenare. Skall beställa mitt PS3 imorgon ( 80GB om någon undrar ) men jag har jävligt svårt med att välja spel. :/
Vad jag behöver är något som räcker i åtminstone en till två månader och som fokuserar på enspelarläge ( kan inte skaffa PSN på ett tag. ) Jag skulle vara enormt tacksam för konstruktiva tips. Skriv inte bara "Köp <Insert> för det är bäst 8D" utan berätta lite varför.
Spel jag fått lite intresse för:
Metal Gear Solid 4 ( Har blivit talad om för att jag inte kommer förstå ett piss av storyn om jag inte spelar resten av serien först. Någon som kan ge en 2:a om det? )
Infamous ( Hela superhjälte grejen verkar lite fånig och jag är rädd för att tröttna snabbt. )
Uncharted: Drake's Fortune ( Har hört att det är ganska så kort. ( runt 5h ) Och eftersom jag behöver ett som räcker hela sommaren så bör det väl finnas bättre val än Uncharted. Eller? )
Resistance 2 ( Har hört mycket gott om det men aldrig tagit mig tiden att titta närmare på. )
Little Big Planet ( Verkar riktigt intressant men hörde att man behöver PSN för att ens kunna spela det(?)
Killzone 2 ( Jag tycker att jag har alldeles för många FPS spel för tiden och enspelarläget verkar lite kort. )
Tack på förhand.