Luddl Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Jag behöver serienummer till The sims 3, har tappat bort fodralet. -.- Redigerat 14 Juni 2009 av Luddl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 skicka till EA support. Då får du instruktioner att du ska skicka en bild på din skiva och fodral tror jag. Då får du en ny. Om du försöker få en olaglig så tyvärr nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luddl Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 skicka till EA support. Då får du instruktioner att du ska skicka en bild på din skiva och fodral tror jag. Då får du en ny. Om du försöker få en olaglig så tyvärr nej. olaglig ? :P tappat bort fodralet med den lilla boken i som serienumret står i . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Allt snack om serienummer och cd-nyckar är förbjudet. §3.7 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg