asabrasa Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 min dator tar bort mina video filer så att jag inte kan se på dem längre :( hur kan jag fixa det? om ni tänker att det bara är att ladda ner igen så går det inte för mig. Jag är extremt begränsad på internet får endast ladda ner 5 gig i månaden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) min dator tar bort mina video filer så att jag inte kan se på dem längre :( hur kan jag fixa det? om ni tänker att det bara är att ladda ner igen så går det inte för mig. Jag är extremt begränsad på internet får endast ladda ner 5 gig i månaden :( Det är därför man ska ha en extern hårddisk eller backup-filer på ett annat lagringsmedia. Redigerat 17 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag har tele2 mobilt bredband och jag har också begränsat 5GB /mån. Ett tips är att ladda ner i slutet av månaden, ifall de skulle sänka ditt bredband så är det bara att vänta nån dag så blir det snabbt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.