t00ncheat Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Citera
Gäst Kontroll Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Ska du köpa en sådan skit-dator? Citera
Vitdom Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Vanliga DDR RAM-minnen på 133 MHz. http://www.pricerunner.se/f/38/Datorminnen...p;a_speed=PC133 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Ska du köpa en sådan skit-dator? Det är väl klart att han inte ska, han ska ju bara uppgradera den... Citera
t00ncheat Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2009 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Ska du köpa en sådan skit-dator? Det är väl klart att han inte ska, han ska ju bara uppgradera den... Oj dom var inte billiga dom där minnena inte... Citera
Gäst Kontroll Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Skrivet 18 Juni 2009 Hej jag undrar vad jag ska ha för ram minne till denna dator. Dator. Helst ska det det länkas till nån känd sida. :) Ska du köpa en sådan skit-dator? Nej har fått en sån. Skulle vara kul att uppgradera den bara. ;) Ok. Citera
t00ncheat Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Juni 2009 Finns det inga billigare? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.