Tjo everybody! Den här tråden blir som en ripoff till Moose tråd i 360-forumet.
Om man är suger på att lira något spel, med någon från fuska.se, skriv här!
Tjo everybody! Den här tråden blir som en ripoff till Moose tråd i 360-forumet.
Om man är suger på att lira något spel, med någon från fuska.se, skriv här!
gärna battlefield bad company då jag får tillbaka min ps3! :)
Har beställt Little Big Planet och lirar det gärna med någon. Mitt ID: CamradGarone
Har inte spelat PS3 på länge men skulle gärna kunna lira lite CoD 4 med någon :)
Jag skulle gärna vilja lira lite Far cry 2 med någon online bara den säger hur jag ska hitta den matchen den har gått in i.
kontakta mej via mitt Playstation network konto.
Mitt Online Id är: laxan96
Gärna, Men har inte så mkt spel ;/, Bara GH:M, CoD 4, BlackSite, Rainbox six vegas, inte så mkt alltså :0
EDIT: Det är dom jag spelar online :=)
Adda MrTast för lite BF:BC
Nån som har lust och lira Cod5 på lördag? Pm:a mej isf ;D
spelar gärna Killzone 2 annars Red Faction Online, GTA IV Online, Resistance 2 Online, Metal Gear Online. Har inte COD 4 eller 5 och inte heller BF:BC.
Skulle vara kul med Killzone 2 då ;)
↗ till inläggetspelar gärna Killzone 2 annars Red Faction Online, GTA IV Online, Resistance 2 Online, Metal Gear Online. Har inte COD 4 eller 5 och inte heller BF:BC.
Skulle vara kul med Killzone 2 då ;)
Lägg till CamradGarone på friendlisten om du har lust att köra Metal Gear Online.
GTA IV online och CoD 4 pressar jag just nu. Spelar även CoD 5 ibland men CoD 4 är betydligt bättre. Adda Saffe0401 om ni är intresserade att lira lite.
Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)
↗ till inläggetnazi zombie eller vanligt?Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)
↗ till inläggetHehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack?↗ till inläggetnazi zombie eller vanligt?Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)
Tjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;)
↗ till inläggetAddar dej för CoD 4 :DTjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;)
Nån som orkar lira cod5 med mej nu? =9
↗ till inläggetTjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;)
Addar dig nog för LBP ;P
Har inte skaffat Killzone 2 än. Köpte precis Assassins Creed xD
↗ till inläggetHehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack?↗ till inläggetTjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)
nazi zombie eller vanligt?
Naj har inte köpt map-pack <.< gillade inte cod waw särskilt mkt.. Bara det otroligt roliga nazi zombie mode men den nya mappen verkar lite.. meh. :P
↗ till inlägget↗ till inläggetTjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)
nazi zombie eller vanligt?
Hehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack?
Naj har inte köpt map-pack <.< gillade inte cod waw särskilt mkt.. Bara det otroligt roliga nazi zombie mode men den nya mappen verkar lite.. meh. :P
Den nya zombie-mappen är lätt mycket bättre än den första :D
Mycket mera vapen, Perks-a-cola machines, Hell Hounds. engelska ftw ;D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in